Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Στέκι δημιουργίας !!!

Καλησπέρα φίλοι και φίλες μου!!!
Θα ήθελα την βοήθεια σας και για αυτό σας παρακαλώ πολύ αν μπορείτε να προωθήσετε αυτή μου την ανάρτηση..
Όπως έχετε καταλάβει εδώ και έναν χρόνο έχω φτιάξει ένα γλυκό και όμορφο cafe-bistro στην Αγία Παρασκευή.
Το cafe Bonjour..

Με την φίλη μου και συνεταίρο μου αποφασίσαμε να διοργανώσουμε μια σειρά σεμιναρίων σε διάφορες τεχνικές ..θα απευθυνθώ και σε κάποιους επαγγελματίες  αλλά πρώτα από όλα θα ήθελα να ρωτήσω την μπλοκοπαρέα μου εάν υπάρχει κάποιος ή κάποια που θα ήθελε να μεταδώσει τις γνώσεις του, της.Οι εποχή για όλους μας είναι δύσκολη και προσπαθούμε με ευχάριστους και δημιουργικούς τρόπους να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο..
Ο χώρος είναι διαθέσιμος κάθε απόγευμα....καλύτερες μέρες πιστεύω ότι είναι Δευτέρα κ Τετάρτη  έτσι ώστε να υπάρχει συμμετοχή και μέσα η χωρητικότητα είναι  15 ατόμων..
Περιμένω σχόλια σας και προτάσεις,για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να μου στείλετε e-mail έτσι ώστε εγώ να επικοινωνήσω μαζί σας!!!

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων..

27 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΜΟΥ!!!!!'
    ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ, ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ!!!!
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΚΟΝΤΑ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή επιτυχία!!! Η ιδέα σου είναι πολύ ωραία!! Κρίμα που είμαι λίγο μακριά!!! πάντως είναι πολύ ενδιαφέρον!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω Μαρια!!η βοηθεια για εσας που ειστε μακρια με το να αναρτησετε την προσπαθεια αυτη ειναι υπεραρκετη!!

      Διαγραφή
  3. καλη επιτυχια κοριτσι..πολυ ομορφη ιδεα..θα το βγαλω κι εγω..τετοια πραγματα πρεπει να γινονται..νασαι καλα..καλη αρχη..καλο πρωινο..φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα...Bon jour!! θα επικοινωνησω με εμαιλ αργότερα ...εχω μια ιδεα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα και χαίρομαι που σας βρήκα.
    Οι τεχνικές μπορεί να είναι σε σχέση με μαγειρική;;;
    Ίσως με ενδιαφέρει κάτι.
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν και το μυαλο μου δεν ειχε φτασει τοσο μακρυα...χαχαχα γιατι οχι??

      Διαγραφή
  6. Ό,τι καλύτερο, Μαργαρίτα!Τι γλυκό που είναι το καφέ σας!Κρίμα που είμαστε μακριά...Θα το βάλω και γω στο μπλογκ μου, τέτοιες ιδέες πρέπει να προωθούνται!Καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια ιδέα!Μακάρι να ήμουν κοντά!Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ καλό!!!! Εύχομαι να βρεθούν άτομα που βρίσκονται κοντά σας και να ξεκινήσετε!!!! Θα είναι υπέροχο!!! Καλό βράδυ και καλώς σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλεια ιδέα!!!!!! Ο χώρος είναι υπέροχος και πιστεύω πως θα πετύχει αυτό που θες!!!! Το έβαλα και στο blog μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τελεια ιδεα , μπραβο! Μακαρι να μπορουσα να παρευρεθω! Μου αρεσει πολυ ο χωρος σου , ειναι τελειος , πολυ ζεστος,οικειος,φιλικος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Tο ξέρεις πως μου αρέσει ο χώρος που έφτιαξες με τόση αγάπη!
    Μία ιδέα είναι απόγευμα πλεξίματος για το ίδρυμα "Μέλισσα" που απειλείται να κλείσει!
    Έχω κάνει και σχετική ανάρτηση στο blog μου. Αν θέλεις περισσότερες λεπτομέρειες, ρώτα την "captain hook-er" http://captainhooker78.blogspot.com/2012/02/blog-post_07.html
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και η captain hooker δεν άντεξε να την βρεις και σε βρήκε εκείνη. Πως θα σου φαινόταν η ιδέα να μας παραχωρούσες τον χώρο σου αν και εφ όσον το κανονίσουμε για να πλέξουμε όλες παρέα για έναν φιλανθρωπικό σκοπό? http://captainhooker78.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ.ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ.ΚΑΛΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΑΣ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο κορίτσια!πολύ καλή ιδέα!!!καλή επιτυχία!!!κρίμα είμαστε μακριά, αλλιώς θα ήμουν από τις πρώτες για καφέ και για ανταλλαγή γνώσεων!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαιρετω κοριτσια μπραβο πολυ καλη ιδεα.Απο οταν εμαθα πως στο εξωτερικο μαζευονται και πλεκουν ανταλλασοντας ιδεες γνωσεις ειχα "ζηλεψει" που δεν συμβαινει και εδω.Ευχομαι απο ψυχης καλη επιτυχια μενω Περιστερι εχω μικρα παιδια αλλα θα προσπαθησω να ερθω εστω 1 φορα να σας γνωρισω. Η ιδεα να πλεξουμε για φιλανθρωπικο σκοπο με βρησκει συμφωνη Εριφυλλη-Βαρβαρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολυ ομορφη η ιδεα σας.Καλη επιτυχια να εχετε στην προσπαθεια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπεροχο Ριτα μου!!!Σου ευχομαι καθε επιτυχια κ οταν επιστρεψω στα πατρια θα ερθω να σε επισκεφτω!!!!πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Jovi ,Κρήτη!!!
    Εντελώς τυχαία το βρήκα το blog και εντελώς τυχαία τον άλλο μήνα θα μείνω για 2 βράδια στην Αγία Παρασκευή!!! Θα έρθω σίγουρα!!!Φαίνεται παραμυθένιο!!!!!!! Μπράβο για τις ιδέες σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ καλή η ιδέα σας και θα με ενδιέφερε!!! Πως μπορούμε να επικοινωνήσουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπερα..με καποιο e-mail θα ηταν ιδανικα ο καλυτερος τροπος!!!

      Διαγραφή
  20. Πολύ ωραια πρωτοβουλία και πολύ ωραιος χωρος!Εμεις οι βορειες περιμενουμε να δουμε τα αποτελέσματα αυτης της προσπαθειας!Καλή επιτυχια κι καλώς σε βρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλη επιτυχια σου ευχομαι απο καρδιας.παρ απολυ καλη ιδεα.φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ Ν Α ΚΑΝΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή