Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Θαλασσα-Θαλασσα

Με αφορμη κατι ομορφα καραβακια που ειδα στον νεο φιλο μου  Δρ.Βρακατορ ειπα να σας δειξω καποιες απο τις πρωτες μου κατασκευες..(δεν εχω φωτο κατα την διαδικασια γιατι δεν ειχα καν τοτε σκεφτει την δημιουργια του blog),την ιδεα την πηρα απο ενα καδρακι  (δεν το λεω γιατι τα εφτιαξα εγω αλλα δεν διεφερε και πολυ τελικα )που ηταν προς πωληση σε ενα πολυ ομορφο μαγαζι στους παξους!!!
Τα υλικα λοιπον ειναι :
Λευκο τσιμεντο,αμμο θαλασσης,βοτσαλα ,ξυλαρακια απο την θαλασσα,σπαγκος,ταψακια αλουμινιου,τουλι και για πανια ενα ..σπασμενο πιατο...
Ανακατεψα το τσιμεντο με την αμμο και εριξα και λιγο καφε χρωμα για να γινει πιο σκουρο το μειγμα..
Μεσα σε ταψακια απο αλουμινιου εβαλα λιγο τουλι και εριξα την λασπη.(το τουλι συγκρατει την λασπη οταν στεγνωσει)
Αμεσως μετα ξεκινησε η διακοσμηση!!!
Τις μεγαλες κατασκευες τις εβαλα μεσα σε ενα χαλασμενο παλιο ταβλι (τιποτα δεν πεταμε λεμε)...και εδεσε ωραια η λασπη και ειχαν ωραια κορνιζα..
Συμβουλη...μεχρι να στεγνωσουν τελειως τα ραντιζα με λιγο νερακι γιατι πηγε να μου σκασει σε καποια σημεια το μειγμα..(ειχε βεβαια πολυ ζεστη..αχχχ καλοκαιρακι..)
Τα εχω στολισει στο μπαλκονι μου οπως φανταζεστε...αυτες τις ταβλες τις βρηκα σε ενα οικοπεδο απο μια παλετα πεταμενη,τις περασα ενα βερνικι και μετα με ενα σκληρο μικρο πινελο  ελαχιστη εκρου μπογια...
Ειμαι σιγουρη οτι αρκετοι εχουν σε σακουλακια και μπουκαλακια τα μαζεμενα απο τις καλοκαιρινες διακοπες αναμνηστικα της παραλιας...ειναι μια ομορφη ιδεα να τα αξιοποιησουν!!!!

15 σχόλια:

  1. Τι να πρωτοπώ; Για την ιδέα ή για την υλοποίηση; Απίστευτες, πανέμορφες κατασκευές με το τίποτα!! Μπράβο σου!!! Μου έδωσες και ιδέα με το τάβλι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ομορφες κατασκευες....ωραια ιδεα ....θα προσπαθησω και εγω να την κανω .....(το καλοκαιρι ....).....τελικα δεν πρεπει να πεταμε τιποτα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι μας κάνεις, τι μας κάνεις. Μόλις τελειώσαμε τα Χριστουγεννιάτικα, θα αρχίσουμε να προετοιμαζουμε τα καλοκαιρινά. ΄Πολύ ωραία η κατασκευή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Oυάου!!!! Μ΄αρέσεις ονειροπαγίδα γιατί μας παγιδεύεις στα όμορφα όνειρά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εντάξει, δεν έχω λόγια!!! Μπραβο, μπράβο και μπράβο! Έχω μια απορία όμως, βασικά το έχασα λίγο στο σημείο με το τούλι και τη λάσπη! Απλά βάζει ένα κομμάτι τούλι και απο πάνω τη λάσπη, έτσι απλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καταπληκτικαααααααα φοβερααα και ποσο μαρεσει οτι εχει σχεση με βοτσαλα και υλικα απο θαλασσα μπραβοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. λΕλενη,βαζεις το τουλι σαν βαση και μετα την λασπη..Ευχαριστω πολυ για τα σχολια σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ομορφα που ειναι!!! Καταπληκτικα, πρωτοτυπα! Μπραβοοο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα είναι πολύ όμορφα αλλά το concept με τις σανίδες δεν υπάρχει. Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μυρισε καλοκαιρι ή μου φαινεται? Γεια στα χερια σου, ειναι πολυ ομορφες κατασκευες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν χόρταινα να διαβάζω,να φαντάζομαι,και να θαυμάζω τις κατασκευές σου.
    ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΣΥΛΛΗΨΗ, ΑΨΟΓΗ εκτέλεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν έχω λόγια!Φοβερες οι ιδέες σου! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΤΑ ΕΙΔΑ!!!!!!!!!!!
    ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΩΡΑ!!!!!!!!!!!
    ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΜΕ ΤΟ ΤΟΥΛΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΙΜΕΝΤΟ!!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή