Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

Μαυροπίνακας..

Καλησπέρα σας...
Ψάχνοντας με την φίλη μου να βρούμε έναν μαυροπίνακα που θα στέκεται περήφανος έξω απο το μαγαζί μας...καταλήξαμε ότι για την ώρα δεν μπορούσαμε να πάρουμε αυτόν που μας άρεσε .....
Ετσι λοιπόν όταν βρήκα στο δρόμο πάλι...ναι,ναι σας έχω πεί ότι περπατάω και κοιτάζω δεξιά κ αριστερά...αυτή την κρεμάστρα ρούχων σκέφτηκα ότι θα μπορούσε να μεταμορφωθεί σε έναν μαυροπίνακα..
Την έβαψα...
Και μετά πήρα εναν απλό μαυροπίνακα απο τα JUMBO με 6 ευρώ...τον έβαψα με ενα μπορντό χρώμα γιατί ήταν πολύχρωμη η κορνίζα του..και τον κρέμασα με σκοινί και κορδέλα..
Οι καθημερινές προτάσεις μας για τους πελάτες μας παρουσιάζονται εδώ...
Πολλά φιλιά με κανέλα και καρύδια!!!!

6 σχόλια:

  1. Έξυπνη ιδέα και μικρό το κόστος. Το σκοινάκι λίγο με ενοχλεί που φαίνεται.Ίσως θα μπορούσες να στερεώσεις τον πίνακα από την πίσω μεριά, χωρίς να φαίνεται τίποτα από μπροστά.Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΜΟΥ, ΕΣΕΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ Η ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΣΟΥΝ!!!!!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΒΡΙΣΚΩ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ Ο'ΤΙ ΣΚΕΦΤΩ!!!!!!!
    Ο ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΔΡΟΜΟ ΟΤΑΝ ΜΕ ΒΛΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΚΑΤΙ!!!!!!!
    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ, ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΜΑΣ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!! Μπράβο!!! Σε βρίσκω πολύ πρακτική!!! Πολύ ωραία έγινε!!!
    Καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΨΑΧΝΩ!!! ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΦΩΝΣΑΖΟΥΝ ΠΑΛΙ ΡΕ ΜΑΜΑ! ΜΑΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕΣ...ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΜΩΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά έχω πεθάνει στο γέλιο με τα σχόλια σας...Rena και ο δικός μου αλλάζει δρόμο..χαχαχα όσο για τις κόρες μου νομίζω ότι για να με ευχαριστήσουν και γιατί ασχολούνται και αυτές ψάχνουν και αν δούνε κάτι μου φωνάζουν να σταματήσω!!!χαχαχαχα πλάκα που έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά έχω πεθάνει στο γέλιο με τα σχόλια σας...Rena και ο δικός μου αλλάζει δρόμο..χαχαχα όσο για τις κόρες μου νομίζω ότι για να με ευχαριστήσουν και γιατί ασχολούνται και αυτές ψάχνουν και αν δούνε κάτι μου φωνάζουν να σταματήσω!!!χαχαχαχα πλάκα που έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή