Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

Τραπεζάκι τηλεόρασης

Μας πήρε και μας σήκωσε σήμερα ο αέρας...και αναγκαστικά χωθήκαμε πάλι στα καβούκια μας..
Όχι που κάποιοι πήρανε θάρρος εχθές με την λιακάδα που είχε και νομίζανε ότι και σήμερα έτσι θα ήτανε...
Μπροστά στον υπολογιστή κολλημένη και εγώ αποφάσισα να σας δείξω ένα τραπεζάκι που βρήκα πεταμένο πριν από πολύ καιρό και βγάζοντας του το επάνω συρταράκι για να μπει το dvd,το έκανα ένα χρήσιμο τραπεζάκι τηλεόρασης...

Το πριν.....
 Και το μετά...........
Βάφτηκε,περάστηκε με ένα ματ βερνίκι ...και έτοιμο..
Θέλω βέβαια να του βάλω και κανένα σχεδιάκι με στένσιλ για να το κάνω πιο χαριτωμένο αλλά την επόμενη φορά που θα πάω στο εξοχικό μου...
Ρένα επιτέλους βρήκα συρτάρι...είναι αργά για να το φτιάξω;προλαβαίνω;

Φιλιάαααα.....

8 σχόλια:

  1. Κοίτα να δεις τι πετάει ο κόσμος. Έγινε κούκλα, αν και συμφωνώ πως θέλει το σχεδιάκι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι τυχερή που βρίσκεις πράγματα για αξιοποίηση!!Υπέροχο το έκανες.
    Είμαι χωρίς τηλέφωνο 10 μέρες και γιαυτό δεν τηλεφώνησα.
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΠΑ ΚΙ ΕΓΩ, ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΤΟ ΠΕΤΑΞΕ;
    ΜΟΥ ΚΟΠΗΚΕ Η ΑΝΑΣΑ!!!!!!!!
    ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑΚΙ ΜΕ ΣΤΕΝΣΙΛ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙ ΣΟΥ!!!!
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ, ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΡΤΑΡΙ ΤΩΡΑ!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ , ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ!!!!
    ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΑΙΞΕΣ ΚΙ ΕΣΥ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ, ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΜΥΣΤΙΚΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα...βαζω φαντασία και συρταρακι σου έρχεται!!!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο που το σκέφτηκες και το μάζεψες!!Πάνε χαμένα τέτοια πράγματα?Ευχαριστώ και για την συμμετοχή σου!!Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα που τα βρίσκεις όλα αυτά τα καταπληκτικά έπιπλα;; Μπράβο που το φρόντισες και αυτό και δεν το άφησες να σαπίσει σε καμία χωματερή, θα ήταν πολύ κρίμα!! Περιμένουμε και τα σχέδια με στενσιλ. Καλή σου ημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ομορφο..μου αρεσε που δες το εκανες εντονο και το αφησες ετσι..τελοιο..καλα να περνας..καλη Κυριακη..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμένα μου αρέσει πάρα πολύ σε αυτό το ουδέτερο τόνο, ταιριάζει πολύ στον χώρο σου απ'ότι φαίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή